Meniu
Prenumerata
antradienis, balandžio 7 d.
Verslas
Kiek dar plėsis prekybos tinklai?
Prekybos tinklai į parduotuvių atnaujinimą ir plėtrą šiais metais sudėjo daugiau nei 48 mln. eurų. Ko tikėtis kitais metais?
Verslas
„Maxima“ nori įsigyti lenkų prekybos tinklą „Stokrotka“
Baltijos šalių mažmeninės prekybos lyderė bendrovė „Maxima grupė“, Lenkijoje jau valdanti prekybos tinklą „Aldik“, pasirašė investicijų sutartį dėl kitą Lenkijos kasdienio vartojimo prekių prekybos tinklo „Stokrotka“ („Ramunėlė“), turinčio 410 parduotuvių, įsigijimo.
Verslas
H. Klum vietoje A. Sabonio: „Lidl“ žengia į JAV rinką
Praėjus beveik lygiai metams nuo „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje, vokiečių prekybos tinklas ėmėsi kur kas ambicingesnės užduoties – užkariauti mažų kainų išlepintą Amerikos rinką.
Aktualijos
Kaip grūdinosi mažmenininkas
Pirmaisiais nepriklausomybės metais ambicijų tapti šių dienų „Maximomis“, „Norfomis“ bei „Iki“ turėjo ir daugiau verslininkų. Kodėl jiems nepavyko?
Aktualijos
Vokiška kiekybė
Į naują rinką žengiantis „Lidl“, neabejotina, atliko stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių (SSGG) analizę. IQ taip pat pasinaudojo šiuo metodu naujo mažmeninės prekybos žaidėjo įtakai įvertinti.
ŽYMA
PREKYBOS CENTRAI