Meniu
Prenumerata

penktadienis, kovo 29 d.


Reiklus pirkėjas
AKSESUARAI
Karštos tendencijos iš 2015-ųjų
Turbūt pats nepalankiausias užsiėmimas yra prognozavimas. Jeigu dabar galiotų viduramžių tvarka, daugybė įvairių sričių prognozuotojų savo gyvenimą baigų laužuose. Todėl Vidas Rachlevičius imasi ne prognozuoti, o kalbėti apie tendencijas.
Reiklus pirkėjas
Žalia – laikrodžių scenos primadona
Vartotojams nuolat reikia naujų dirgiklių, kurie yra pagrindinė motyvuojanti jėga. Vieni madingi dalykai atsiranda tarsi iš niekur, o kiti yra
Reiklus pirkėjas
Mano vardas... tik tak
Vardiniai koldūnai, padažai, duona, apatinis trikotažas – suvalgei, sudėvėjai ir pamiršai, bet brangus laikrodis išlieka dešimtmečius ar net kelias kartas. Vidas Rachlevičius aiškinasi, kieno vardą galima segėti ant riešo.
Reiklus pirkėjas
Miniatiūrinės ambicijos
Ciferblatas yra laikrodžio veidas. Jis gaudo, vilioja ir kausto žvilgsnį, kuria aksesuaro įspūdį. Vidas Rachlevičius žvelgia pro laikrodininkų lupas į išskirtinius meno kūrinius.
Reiklus pirkėjas
Kuo sudėtingiau...
Daug vyriškosios giminės individų, regis, tebeturi pasąmonėje užkoduotą polinkį ieškoti atsakymų į klausimus „o kas yra viduje?“ ir „kaip tai veikia?“. Tiesa, tokį instinktą pažadina ne mus supantys elektroniniai prietaisai, bet mechaniniai įrenginiai. Vidas Rachlevičius pristato keletą tokių retų egzempliorių.
Reiklus pirkėjas
Naujiems klientams – nauji dirgikliai
Nors Šveicarijos aukštos klasės laikrodžių pramonė yra lyg konservatyvi, permainų nemėgstanti pagyvenusi dama, ji tai pakeičia makiažą, tai pasitrumpina sijoną, pasigilina iškirptę. Kodėl?
Kultūra
Aukso vertės sekundės
Jei nešioji „Rolex“ laikrodį, dar nereiškia, kad tavo skonis geras ir apskritai ką nors išmanai apie tuos prietaisus, sako žurnalistas ir prabangių laikrodžių žinovas Arielis Adamsas. Jis Andriui Matuliauskui pasakoja apie savitus šių aksesuarų pasaulio dėsnius.
ŽYMA
PRABANGA