Meniu
Prenumerata

penktadienis, spalio 30 d.
The Economist
AUTOMOBILIŲ GAMYBOS ATEITIS
Kelionės po Teslos visatą, kurioje gimsta naujų žvaigždžių
Kadaise „Tesla“ viena karaliavo elektromobilių pasaulyje. Jau nebe.
Verslas
AUTOMOBILIŲ PRAMONĖ
Pasaulio automobilių gamintojai dėl pandemijos neteko 250 mlrd. JAV dolerių pajamų
Pasaulio automobilių gamintojai dėl koronaviruso pandemijos, dėl kurios buvo laikinai sustabdyta gamyba ir kuri sudavė didelį smūgį paklausai, pirmąjį pusmetį neteko maždaug 250 mlrd. JAV dolerių pajamų, rodo agentūros „Dow Jones“ atlikta įmonių veiklos ataskaitų analizė.
Verslas
AUTOMOBILIŲ PREKYBA
Šalutinis karantino poveikis: kaip nuo šiol pirksime automobilius?
Naujų automobilių salonuose niekada nebūna daug žmonių – pirkėjai dažniausiai atvyksta po vieną ar poromis, prie jų visuomet prieis pardavėjas.
IT ir transportas
KORONAVIRUSAS
„Toyota“ iki balandžio 19-osios stabdo savo gamyklas Europoje
Japonijos automobilių gamybos milžinė „Toyota Motor“ pirmadienį paskelbė dėl koronaviruso pandemijos laikinai stabdanti savo gamyklas Europos šalyse ir Turkijoje, pranešė
IT ir transportas
AUTOMOBILIŲ PREKYBA
„Toyota“ nepavejama buvo ir 2019-aisiais
Praėjusiais metais pasaulyje daugiausia automobilių pardavė „Toyota“, antras liko „Volkswagen“, trečią vietą, nepaisant smukusios paklausos, išsaugojo „Ford“. 
IT ir transportas
„TOYOTA COROLLA TOURING SPORTS“
Ar sunku išsiskirti iš minios?
„Toyotos“ kompaktinės klasės universalas po maždaug 12 metų susigrąžino populiarųjį „Corollos“ ženklelį, o nutraukus „Avensis“ gamybą liko vienintelis klasikinio stiliaus universalas didžiausio Japonijos automobilių gamintojo garaže.
IT ir transportas
„TOYOTA CAMRY“
Pirmyn į praeitį
Didžiausias „Toyotos“ sedanas grįžo į Europą. Senąjį Žemyną okupavus vienatūriams, visureigiams ir krosoveriams, dideli solidūs sedanai atrodo lyg tuoj išnyksiantys dinozaurai.
IT ir transportas
„TOYOTA COROLLA“
Metų naštos nepalaužtas modelis pagaliau tapo stilingas
Retas automobilio modelis tiek gyvena. Prieš jus – 12-oji „Corollos“, gaminamos nuo 1966 m., karta. Jos ženkliukas vėl klijuojamas ant trijų tipų kėbulų – hečbeko, sedano ir universalo. Buvo kilę kiek sumaišties, kai 2006-aisiais japonai „Corollos“ hečbekus pakrikštijo „Auris“, o legendinį vardą rezervavo sedanams. Dabar viską grįžo kaip buvę.
IT ir transportas
„TOYOTA RAV 4“:
Penktosios kartos populiarusis SUV pagaliau atrodo išskirtinai
Jei „Jeep“ tapo bendriniu žodžiu apibūdinti didelio pravažumo automobilius džipus, tai sudurtinis žodis ravketuri visiškai tiktų kasdienėje kalboje pavadinti miesto SUV.
Vietovardžiai
Kitokia Islandija: kelionė pelenų kilimu ir upės vaga
Turistų apgultoje Islandijoje gausu vietų, kur įspūdingos gamtos apsuptyje gali pasijusti vienišas ir bejėgis. Tereikia nuvažiuoti nuo pagrindinio kelio. Ovidijus Lukošius suka vairą į bekelę.
Verslas
Automobilių pramonės keliai ir klystkeliai
Kuo bus varomi automobiliai po 10 ar 20 metų? „Toyota“ ir kitos japonų gamintojos, iki šiol visus pinigus stačiusios ant vandenilio kortos, ką tik persigalvojo.
IT ir transportas
Toyota Corolla
Anksčiau buvo puikus akstinas pirkti „Corollą“, nes ji buvo kaip iš akies trauktas „Avensis“. Dabar modelis yra „Auris“ interpretacija sedano
IT ir transportas
Toyota GT86
Kaip ir šalia esantis BRZ, GT86 sukurtas vairuotojui. Siauros padangos, maža masė ir galiniai varantieji ratai greitai praneša apie pavojus,
ŽYMA
TOYOTA