Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, rugsėjo 23 d.


ALKIS YRA VISKAS
Greitojo maisto sektorius geba krizes išnaudoti plėtrai. Kaip jam Lietuvoje sekėsi per pandemiją?
Liepa Žeromskaitė
Fotobankas
Ketvirtis amžiaus Lietuvoje.

Gegužės 31 d. greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Lietuvoje minėjo 25-ąjį gimtadienį. 1996 m. prie Vilniaus geležinkelio stoties atvėrus pirmąjį restoraną, prie jo nusidriekė milžiniškos eilės. Šiuo metu visoje šalyje veikia septyniolika „McDonald’s“: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Marijampolėje.

Skirtingai nei likęs viešojo maitinimo sektorius, greitojo maisto restoranai pandemiją išgyveno nepalyginti lengviau. Kaip ir didžioji dalis sektoriaus atstovų, šie buvo priversti užverti duris ir siūlyti tik maistą išsinešti, tačiau pardavimų rodikliai augo, o maistą galint užsisakyti tiesiog iš automobilio nusidriekė jų eilės.

Pernai „McDonald’s“ pajamos, palyginti su 2019-aisiais, augo 3,3 proc. Bendros 2020 m. tinklo pajamos siekė 30 mln. eurų. Kito greitojo maisto tinklo „Hesburger“ 2020 m. pardavimai Lietuvoje pasiekė 31,7 mln. eurų, tinklas šalyje turi 57 užkandines.

Per juodžiausias karantino dienas Lietuvoje pasirodė dar vienas greitojo maisto milžinas – tinklas „Burger King“. Jis praėjusių metų gruodį pirmąjį restoraną atidarė Vilniaus „Akropolyje“.

2021 07 22 07:00
Spausdinti