Meniu
Prenumerata

sekmadienis, rugsėjo 27 d.
PRAMOGOS IR TECHNOLOGIJOS
„Disney“, AT&T ir „Comcast“ stoja į kovą prieš „Netflix“, „Amazon“ ir „Apple“
The Economist
Pixabay
Besivejant technologijas.

Pramogų pasaulio karuose pleškinami milijardai dolerių. Kažkas skaudžiai nudegs.

Kas galėtų pirkti „Netflix“? Tokių spėlionių pagausėjo šiai srautinio turinio milžinei pastarąjį dešimtmetį sparčiai augant. Kaip galima kandidatė dažnai minėta „Apple“, turinti krūvą pinigų. O gal „Amazon“ arba didžiosios telekomunikacijų paslaugų teikėjos – AT&T, „Comcast“. Bobas Igeris iš „Disney“ kartą, sektoriaus šaltinių teigimu, net tiesiai paklausė „Netflix“ vadovo Reedo Hastingso, gal norėtų sulaukti pasiūlymo (atsakymas buvo „ne“).

Niekas nieko nepirko, o visos šešios įmonės ėmėsi gausiai investuoti, ir dėl to keisis medijų pasaulio sankloda – kas kuria pramogas ir kaip žmonės jas renkasi. Nuo birželio AT&T, „Comcast“ ir „Disney“ bendrai išleido 215 mlrd. JAV dolerių, už kuriuos, atitinkamai, nusipirko „Time Warner“ (104 mlrd.), Europos transliuotoją „Sky“ (40 mlrd.) ir didžiąją dalį „21st Century Fox“ (71 mlrd.) akcijų. Visos trys kuria srautinio turinio paslaugas, kurias pradės teikti iki 2020 m.

Štai „Apple“ sukišo bene 2 mlrd. JAV dolerių į originalų žymiausių Holivudo režisierių ir žvaigždžių kuriamą turinį. Kovo 25 d. įmonė pristatė naują srautinę vaizdo turinio paslaugą „Apple TV+“, kuri vėliau šiais metais pasieks daugiau nei 100 šalių. Manoma, kad „Amazon“ turiniui išleidžia apie 5 mlrd. JAV dolerių per metus. O „Netflix“ už originalų ir pagal licencijas teikiamą turinį šiemet turėtų pakloti apie 15 mlrd. JAV dolerių, norėdama pagausinti 139 mln. siekiančias pasaulinių prenumeratorių gretas, kol dauguma būsimų konkurenčių dar neįsisuko.

2019 05 24 15:14
Spausdinti