Meniu
Prenumerata

pirmadienis, lapkričio 23 d.
IT ir transportas
„RAIL BALTICA“
„Rail Baltica“ projektu tikimasi pagerinti ir regionų susisiekimą
Tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ Lietuvoje planuojama pastatyti bent dešimt regioninių stočių ir stotelių, pagerinsiančių gyventojų mobilumą. Užbaigus geležinkelį pastebimai pagerės ir susisiekimas traukiniais su kitomis šalimis, teigia projekto atstovai. 
Verslas
TURIZMAS
Kita stotelė – Ryga? Panevėžys ieškos savo turistinio identiteto
Panevėžys dar turi laiko sukurti tokią turizmo infrastruktūrą, dėl kurios būtų verta išlipti iš greitojo traukinio Anksčiau Lietuvos Čikaga dėl savo
IT ir transportas
„RAIL BALTICA“
J. Narkevičius: Lietuva analizuoja galimybes „Rail Balticą“ tiesti viena
Trims Baltijos šalims toliau nesutariant, kaip racionaliau ir greičiau įgyvendinti europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą, Lietuva svarsto savo teritorijoje
Verslas
„RAIL BALTICA“
„Lietuvos geležinkeliai“ rengiasi „Rail Baltica“ ruožo iki Latvijos sienos statybai
„Lietuvos geležinkeliai“ toliau rengiasi europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos statybai. Bendrovė ieško rangovų, kurie nutiestų arba rekonstruotų šalia geležinkelio esančius automobilių kelius. 
Verslas
TRANSPORTAS
Girgžda „Rail Balticos" projektas
Trims Baltijos šalims siekiant laiku – iki 2026 m. – baigti europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą, „kritiškai svarbu“ užtikrinti pakankamą finansavimą tiek dabar, tiek kitoje ES finansinėje perspektyvoje – 2021–2027 m., teigia Lietuvos atstovas. 
Komentarai
INVESTICIJOS IR KORUPCIJA
„Rail Baltica“ afera
Šviesaus atminimo profesorius Albinas Jovaišas yra sakęs, kad mokėjimas keiktis yra intelekto požymis. Kad ir būčiau linkęs profesoriui pritarti, raudonis kartais žandus muša, kai balsu prisimenu slavišką leksiką.
Verslas
INFRASTRUKTŪRA
„Lietuvos geležinkeliai“ nenori atsisakyti „Rail Balticos“ valdymo modelio
Dalis Seimo narių mano, kad europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą Lietuva, Latvija ir Estija turėtų plėtoti pagal dabartinį modelį ir ateityje nekurti naujos infrastruktūros valdymo įmonės su platesnėm funkcijom. 
Verslas
ARKTIES VANDENYNAS
Tarp elnių ir silkių: šylantis klimatas skatina tiesti naujus geležinkelius
Arkties vandenynas įgyja vis didesnę svarbą. Kintanti pasaulio logistika paveiks ir tas šalis, kurios tiesioginio priėjimo prie jo neturi.
IQ Tema
Kreipimasis į turistus iš Lenkijos: laukiame dažniau
Lenkai pagal į Lietuvą atvykstančių turistų skaičių yra ketvirti. Būtina privilioti daugiau.
IQ Tema
Lenkija rimtai susirūpino savo infrastruktūra – iš to išlošime ir mes
Europa maža, bet Lenkija didelė – taip pagalvodavo ne vienas, lėtai įveikdamas paskutinius šimtus kilometrų namų link. Ši kankynė – jau praeitis.
Verslas
Žiežmariai, prašome leidimo kilti!
Atrodo, kad naujo ir didžiausio šalies oro uosto tarp Vilniaus ir Kauno Lietuvai gali prireikti
Verslas
Geležinis Baltijos kelias
Spalį Seimas, paskutinis iš trijų Baltijos šalių parlamentų, ratifikavo „Rail Balticos“ sutartį. Nuo šio taško reikėtų priskaičiuoti dar aštuonerius metus – tiek laiko teks laukti pirmosios kelionės greituoju geležinkeliu į Berlyną ar Taliną.
Aktualijos
„Kaunas 4.0“ – kaip pagauti revoliucijos bangą?
Atvirumas pokyčiams, lyderystė ir kryptingas tikslų siekimas užprogramuoja Kauno miesto, regiono ir visos Lietuvos sėkmę, prisijaukinant 4.0 arba skaitmeninės pramonės revoliuciją.
Aktualijos
R.Masiulis: į „Rail Baltica“ Lietuva investuoja daugiausiai
Į bendrą trijų Baltijos šalių projektą – europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ Lietuva investuoja daugiausiai, teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
ŽYMA
RAIL BALTICA