Meniu
Prenumerata

pirmadienis, lapkričio 23 d.
Verslas
PREKĖS ŽENKLAI
Smunkant pajamoms, „Coca-Cola“ planuoja atsisakyti kai kurių prekių ženklų–„zombių“
Gaiviųjų gėrimų milžinė „Coca-Cola“ ketina atsisakyti kai kurių prekių ženklų, kuriais paženklintų produktų pardavimai auga nepakankamai sparčiai ir kuriuos įmonės vadovas Jamesas Quincey’s vadina „prekių ženklais–zombiais“.
Verslas
TAISYKLĖS
Kalbos prižiūrėtojų vizija gali keisti verslo kasdienybę
Valstybinės kalbos įstatymą būtina taisyti ir jį pritaikyti prie šių dienų realijų, teigia kalbininkai.
Komentarai
Prekių ženklai ir jų apsauga: kaip netapti „Audimu" bei „McDonaldu"?
Galvodami apie įmonės pavadinimą ir jos prekių ženklus, daugelis pradedančių verslą renkasi lietuviškus žodžius, tikėdamiesi nušauti du zuikius vienu metu – ir atitikti Valstybinės lietuvių kalbos komisijos (VLKK) reikalavimus, ir nedubliuoti kurio nors ženklo užsienyje. Vis dėlto, nesenas „Audimo" pavyzdys rodo – net ir lietuviškas, lietuvišką etimologiją turintis žodis negarantuoja visiško saugumo.
Komentarai
Vilnius, pertrūkis tikrovėje
Norėjau šį komentarą pavadinti kiek kitaip, ciniškiau ir galbūt arogantiškiau – „Vilnius yra padielkų sostinė“. Bet žodis „padielkos“ iškart asocijuojasi su turgumi ir senaisiais Gariūnais. Pastarieji, beje, šiandien nebenori būti turgumi – nori būti smulkiųjų verslininkų verslo parku. Ir tai, sakyčiau, yra dar vienas simptomiškas Vilniaus portreto bruožas.
Verslas
Prekės ženklai praranda autoritetą vartotojų akyse
Tačiau gandai apie jų mirtį gali būti gerokai perdėti.
ŽYMA
PREKĖS ŽENKLAI