Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


NT ir energetika
NEKILNOJAMASIS TURTAS
Liepą NT rinkoje sandorių buvo 25–30 proc. mažiau nei paprastai
Šiemet vidurvasaris nekilnojamojo turto (NT) sandorių rinkoje pasižymėjo neįprastu pasyvumu – daugelio NT objektų kategorijų fiksuotas rezultatas buvo maždaug 25–30
Verslas
ENERGETIKA
Vyriausybė laikinai riboja medienos pardavimus, kad daugiau jos gautų katilinės
Vyriausybė trečiadienį laikinai – dvejiems metams penktadaliu apribojo medienos pardavimų rinką. Taip siekiama didinti biokuro žaliavos pasiūlą šalies elektros ir šilumos gamybos rinkoje uždraudus ją įvežti iš Rusijos ir Baltarusijos.
Verslas
PARDAVIMAI
„Kesko Senukų“ pardavimai šiemet augo 19 proc. iki 581 mln. eurų
Baltijos šalyse veikianti statybos, remonto ir buities prekių prekybos bendrovė „Kesko Senukai“ pirmąjį šių metų pusmetį gavo 581,2 mln. eurų pajamų – 18,7 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu, tuo metu palyginamasis veiklos pelnas mažėjo 35,2 proc. iki 5,7 mln. eurų.
Verslas
PARDAVIMAI
Naujų automobilių rinka šiemet smuko beveik penktadaliu
Lietuvoje sausio-spalio mėnesiais įregistruota 34,3 tūkst. naujų lengvųjų automobilių – 19,5 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai buvo įregistruota 42,6 tūkst. automobilių.
Verslas
BAUDA
BMW – 18 mln. JAV dolerių bauda už išpūstus pardavimo duomenis
JAV vertybinių popierių ir biržų komisija (SEC) apkaltino BMW padidinus mažmeninės prekybos apimčių duomenis investuotojams skirtoje ataskaitoje ir prabangių automobilių gamintojai skyrė 18 mln. JAV dolerių baudą, rodo ketvirtadienį paskelbto susitarimo tyrinys.
Verslas
AUTOMOBILIŲ PRAMONĖ
Pasaulio automobilių gamintojai dėl pandemijos neteko 250 mlrd. JAV dolerių pajamų
Pasaulio automobilių gamintojai dėl koronaviruso pandemijos, dėl kurios buvo laikinai sustabdyta gamyba ir kuri sudavė didelį smūgį paklausai, pirmąjį pusmetį neteko maždaug 250 mlrd. JAV dolerių pajamų, rodo agentūros „Dow Jones“ atlikta įmonių veiklos ataskaitų analizė.
Verslas
KORONAVIRUSAS
Namuose likę gyventojai žymiai daugiau skalbia ir tvarkosi, rodo „P&G“ pajamos
Karantino metu vartotojai atlieka gerokai daugiau skalbimo, valymo ir kitų švaros darbų – bent jau tokią išvadą galima padaryti iš vieno didžiausių namų apyvokos produktų gamintojo „Procter & Gamble“ (P&G) ketvirčio pardavimų ataskaitų. Per tris mėnesius fiksuotas didžiausias pardavimų augimas per kelis dešimtmečius, skelbia „Financial Times“.
Aktualijos
Pardavus alkoholio jaunimui iki 20 metų lauks 30-120 eurų bauda
Nuo kitų metų didėja alkoholio pirkėjų amžiaus riba ir baudos prekybininkams už neleistinai parduotus gėrimus jaunuoliams.
Verslas
„Kalnapilio-Tauro" grupė: alaus vartojimas mieste krito trigubai daugiau nei kaime
Alaus rinka pastoviai krenta, rodo „Kalnapilio-Tauro" grupės pateikti rezultatai. Skaičiuojama, kad šiais metais ji sunyko 9,2 proc., tačiau matuojant nuo antro metų ketvirčio, kai kainos gerokai ūgtelėjo skaičiai dar didesni.  Birželį alaus rinka traukėsi 15,9 proc.
ŽYMA
PARDAVIMAI