Meniu
Prenumerata

penktadienis, gruodžio 3 d.

IT ir transportas
„Nissan“ sieks, kad iki 2030 m. kas antras jos parduotas automobilis būtų elektra varomas
Japonijos automobilių gamintoja „Nissan“ sieks, kad iki 2030 metų pusė jos pasaulinių pardavimų sudarytų elektra varomi arba hibridiniai automobiliai, ir planuoja tam skirti milijardines lėšas, pirmadienį paskelbė bendrovė.
Finansai ir investavimas
APLINKOSAUGA
LB: trečdalis finansų rinkos dalyvių platina su tvarumu siejamus investicinius produktus
Kiek daugiau nei trečdalis investicines paslaugas mažmeniniams investuotojams teikiančių bendrovių Lietuvoje platina tvarius ar tvarumo požymių turinčius investicinius produktus, o ateityje tokių ketina siūlyti maždaug pusė visų rinkos dalyvių.
Aktualijos
SVEIKATOS SISTEMA
A. Dulkys: nebūsiu tas ministras, kuris pasirašinės pinigų įsisavinimo projektus
Sveikatos apsaugos ministerijai rengiant Lietuvos sveikatos sistemos reformą, ministras Arūnas Dulkys teigia, jog investicijoms yra suplanuota 800 mln. eurų, tačiau pabrėžia netvirtinsiantis projektų tik tam, kad pinigai būtų įsisavinti.
Verslas
REGIONŲ PLĖTRA
Molėtų eksperimentas: ar milijoninės investicijos atneš sėkmę?
Milijoninės investicijos gali prikelti merdinčius Lietuvos regionus. Ar pamatysime dar vieną sėkmės istoriją?
Komentarai
KOMENTARAS
Pinigų prispausdinti valstybė gali, tačiau žmonių – ne
Valstybių atsakas į pandemija, spausdinant pinigus, sujaukė įprastus santykius ekonomikoje. Finansinis kapitalas, ilgą laiką buvęs labiausiai trūkstamas išteklius, vietą užleido žaliavoms, kurias dabar pakeitė darbo jėga. Būtent jos trūkumas šiandien mažina visų kitų išteklių panaudojimo galimybes.
Verslas
„AVIVA LIETUVA“
„Allianz“ už 2,7 mlrd. eurų perka „Aviva“ įmones Lietuvoje ir Lenkijoje
Didžiausia Vokietijos ir viena didžiausių pasaulyje draudimo grupė „Allianz“ už 2,7 mlrd. eurų perka Didžiosios Britanijos gyvybės draudimo grupės „Aviva” įmones Lietuvoje ir Lenkijoje.
Komentarai
KOMENTARAS
Ar investuotojus vesime tik pro tarnybinį įėjimą?
Kas ketverius metus verslas iš valdžios išgirsta pažadų spręsti problemas, gerinti veiklos sąlygas, kurti investicijoms palankią aplinką. Deja, iki šiol
Finansai ir investavimas
EKONOMIKOS ATSIGAVIMAS
V. Vasiliauskas: investicijų lyderystės turėtų imtis viešasis sektorius
Neapibrėžtumas dėl pandemijos sukeltų padarinių ekonomikai yra didžiausias privataus sektoriaus investicijų stabdis, todėl lyderio vaidmens išjudinant investicijas turėtų imtis viešasis sektorius, teigia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas.
Aktualijos
EKONOMIKA
DNR planas kol kas neįtrauktas į biudžetą
Vyriausybė iš kitų metų biudžeto pašalino visas išlaidas ir pajamas, susijusias su ekonomikos gaivinimui skirtu Ateities ekonomikos DNR planu, nes jame numatyti projektai bus persvarstyti, sako premjerė Ingrida Šimonytė. 
Verslas
TYRIMAS
Tarptautinis verslas labiau pasikliauja savo jėgomis, o ne valstybių pagalba
Pasaulio ekonomika dėl koronaviruso pandemijos ir toliau susiduria su iššūkiais ir neapibrėžtumu, tačiau šiuo metu investuotojai į situaciją žvelgia pozityviau negu per pirmąją pandemijos bangą, rodo spalį profesinių paslaugų bendrovės EY atliktas Europos patrauklumo tyrimas.
Verslas
UŽSIENIO INVESTICIJOS
Ministras: dėl persikėlimo į Lietuvą deramasi su 80 Baltarusijos įmonių
Lietuva derasi su maždaug 80 politinės krizės apimtos Baltarusijos įmonių dėl jų persikėlimo į Lietuvą, sako ekonomikos ir inovacijų ministras. Rimanto Sinkevičiaus žiniomis, Lietuvoje jau veikia iki 10 nedidelių Baltarusijos įmonių. 
Verslas
UŽSIENIO INVESTICIJOS
Laukiant atoslūgio: ar pandemija gali padėti Panevėžio verslui?
Tiek Panevėžys, tiek visa Lietuva turi būti pasiruošę Europos gamybos sugrįžimui – net jei to neįvyktų, įdirbis niekur nedings Lietuvoje prieš septynerius
IT ir transportas
LIETUVOS GELEŽINKELIAI
„LTG Cargo“ pirks elektrinių lokomotyvų už maždaug 200 mln. eurų
Įsibėgėjant geležinkelio ruožo Kaišiadorys-Klaipėda ir Vilniaus mazgo elektrifikavimo projektui, „Lietuvos geležinkelių“ antrinė krovinių vežimo įmonė „LTG Cargo“ ruošiasi pirkti elektrinius lokomotyvus.
The Economist
DUBAJUS
Išplaukti per audrą: Dubajus norėtų atsistoti į vieną gretą su Londonu ir Singapūru
Ar gali didžiausias Artimųjų Rytų finansų centras prisitaikyti prie pasaulio, kuriame mažiau globalizacijos ir pakantumo nešvariems pinigams? Rugpjūčio 13-ąją pristatytas susitarimas,
ŽYMA
INVESTICIJOS