Meniu
Prenumerata

trečiadienis, birželio 3 d.
Verslas
„Kalnapilio-Tauro" grupė: alaus vartojimas mieste krito trigubai daugiau nei kaime
Alaus rinka pastoviai krenta, rodo „Kalnapilio-Tauro" grupės pateikti rezultatai. Skaičiuojama, kad šiais metais ji sunyko 9,2 proc., tačiau matuojant nuo antro metų ketvirčio, kai kainos gerokai ūgtelėjo skaičiai dar didesni.  Birželį alaus rinka traukėsi 15,9 proc.
Verslas
Alaus rinkai traukiantis, „Kalnapilio-Tauro“ grupę gelbsti nealkoholiniai gėrimai
Besitraukianti alaus rinka mažino „Kalnapilio-Tauro“ grupės pelną, grupės vadovas Marijus Kirstukas dėl padidintų akcizų šiais metais prognozuoja dar didesnį kritimą. Kompensuoti praradimus planuojama didinant sulčių ir nealkoholinių gėrimų pardavimus.
Verslas
Branginti verta
Jau nuo lapkričio už gėrimus vartotojams gali tekti mokėti brangiau
Kultūra
Dėvėti 
„Nei second hand rūbai, nei turgaus sendaikčiai nėra antrąsyk mikrobangėje pašildyti valgiai“, – pasakė hipsterių kultūros slenksčius minanti keturiasdešimtmetė, su pasimėgavimu nugerdama „Dundulio“ IPA keistu pavadinimu.
ŽYMA
GĖRIMAI