Meniu
Prenumerata

penktadienis, rugsėjo 24 d.

Komentarai
KOMENTARAI
Rudenį e. komercijai vieno scenarijaus neužteks
Po pirmųjų pandemijos metų, verslui atnešusių daug nežinomybės, šią vasarą nusistovėjo  tendencijos, leidusios geriau suprasti vartotojų elgseną ir iš dalies susigrąžinti paklausos ir pasiūlos kontrolę. Tačiau puikiai suvokiame, kad tai buvo tik trumpas atokvėpis verslui – už kampo laukia nauji iššūkiai, ypač e. komercijai. Šiuo metu vienas didžiausių e. komercijai maistu – būsimos paklausos prognozė. Nuo jos tikslumo priklauso resursų poreikis ir verslo rezultatai, todėl jau vasarą verslas dėliojosi rudens ir žiemos scenarijus. O jų, priešingai nei praėjusių metų rudenį, bus ne vienas. Pasiruošimas artėjančiam rudeniui iš e. prekybos verslo pareikalaus daugiau planavimo, kūrybos ir drąsos priimant sprendimus. 
Verslas
„VILNIAUS PREKYBA“
„Vilniaus prekybos“ vadovu išrinktas A. Mikalauskas
Vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ valdybos pirmininku ir vadovu išrinktas Andrius Mikalauskas.
Verslas
MAŽMENINĖ PREKYBA
Karantinas apkarpė stipraus alkoholio paklausą, bet gėrimų užsakymai internetu šovė aukštyn
Dėl koronaviruso paskelbto karantino uždraudus dirbti viešojo maitinimo sektoriui, svaigiųjų gėrimų gamyba nesumažėjo, tačiau tiek stipriųjų gėrimų, tiek alaus gamintojai
ŽYMA
BARBORA