Meniu
Prenumerata

šeštadienis, liepos 4 d.
Spalvų partitūra
Beata Baublinskienė
Pirmąjį vakarą Turandot dainavo S. Janušaitė (Martyno Aleksos nuotr.)

Naujoji „Turandot“ Lietuvos operos scenoje – trumpas, bet ryškus blykstelėjimas, vėl žiūrovus į aikštingosios princesės istoriją pakviesiantis tik kitąmet

Kovo pradžioje Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras (LNOBT) parodė naują Giacomo Puccini operos „Turandot“ pastatymą. Spektaklio režisierius, scenografijos ir šviesų dailininkas – bene garsiausias mūsų dienų teatro kūrėjas Robertas Wilsonas (JAV), muzikos vadovas – dirigentas Modestas Pitrėnas.

Naujasis pastatymas yra LNOBT, Madrido karališkosios operos, Kanados operos teatro Toronte ir Hjustono „Grand Operos“ koprodukcija. Madride premjera įvyko pernai lapkritį ir buvo parodyta 18 kartų, Toronte premjera numatyta rugsėjį – suplanuota 12 spektaklių. Deja, Vilnius apsiribojo 4 rodymais – atšaukė numatytą penktąjį spektaklį balandį dėl pastatymo sudėtingumo, esą jį sunku įkomponuoti tarp kitų LNOBT spektaklių.

Sunku nuslėpti nusivylimą tokiu provincialumu. Juk naujoji „Turandot“ – ant bangos! Premjera sulaukė daugybės palankių recenzijų ne tik iš operos, bet ir iš teatro kritikų, kurie šiaip jau nemėgsta, nesupranta šio žanro. Didžiulis publikos anšlagas! Tačiau į LNOBT „Turandot“ sugrįš tik 2020 m. vasarį. Klausimas – kokios kokybės grįš...

2019 04 14 03:21
Spausdinti