Meniu
Prenumerata

trečiadienis, liepos 8 d.
AUTOMOBILIAI
„Toyota Corolla GR Sport“: vien tik žodžiai, jokio sporto
IQ

„Toyota Corolla“ be didesnės konkurencijos pretenduoja tapti universaliausiu modeliu, siūlančiu hečbeko, sedano ir universalo kėbulus, taip pat aukštesnę „Trek“ versiją bei šiemet į salonus Lietuvoje atriedėjusias „GR Sport“ modifikacijas. Pasiaiškinsime, kas tai?

Nepaisant „GR Sport“ ženklelio ant automobilio kėbulo, šios „Corollos“ nebus konkurentės „Ford Focus ST“ ar „Renault Megane R. S.“. Tai iš tiesų tėra sportiškais elementais papuošta „Corolla“, o ne savarankiškas „Toyotos“ sportinių automobilių padalinio modelis. Bent jau kol kas.

„GR Sport“ gaminamas dviejų tipų kėbulu – sedanas ir universalas. Pastarojo pilname pavadinime „Corolla Touring Sports GR Sport“ žodis „Sport“ pakartojamas du kartus, tačiau kad ir kiek kartų sakysite „cukrus“, saldžiau burnoje nebus.

„GR Sport“ siūlomi su dviem hibridiniais varikliais, tokiais pat, kurie montuojami ir į kitus „Corollos“ modelius: 1,8 litro 122 AG ir 2 litrų 180 AG su automatine e-CVT tipo pavarų dėže. Tai tikrai ne karštųjų hečbekų teritorija.

Tad viskas, ką gaunate be „GR Sport“ ženklelio, yra dizaino elementai, bet ir jų ne itin daug: kitokios dizaino priekinės grotelės puoštos tamsaus chromo elementais, aliuminio slenksčiai, į galinį buferį integruoti duslintuvo antgaliai, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, speciali kėbulo spalva, pavadinta „dinamiška pilka“, ir dar keletą smulkmenų. Viduje irgi „GR Sport“ potėpiai: sportinės priekinės sėdynės ir raudoni dygsniai ant vairo, pavarų svirties ir prietaisų skydo.

Jei šie sportiškumo trupiniai jus sugundys, teks rinktis tris kartus: hečbeką arba universalą, 1,8 arba 2 litrų variklį ir „GR Sport“ arba „GR Sport Plus“ komplektaciją. Mūsų pasirinkimas būtų 2 litrų „GR Sport Plus“ universalas, kuris kainuoja 31 700 eurų. Pigiausias variantas – 1,8 litro „GR Sport“ hečbekas už 26 95­0 eurų.

Balsuotume už hečbeką, jei po kapotu dundėtų bent 250 arklių, tačiau dabar universalas atrodo logiškesnis sprendimas – jis stabilesnis kelyje, gana dinamiškas (7,9 sekundės iki 100 km/val.), praktiškas ir taupus (maždaug 5 litrai 100 km).

„GR Sport Plus“ komforto ir saugumo įranga tokia gausi, kad nepasigesite absoliučiai nieko. Viduje rasite du ekranus – 8 colių centrinėje konsolėje ir 7 colių už vairo. Automobilis laikosi eismo juostų ir atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio, atpažįsta kelio ženklus ir, tai jau nėra naujiena, bet naudinga funkcija, automatiškai išjungia ir vėl įjungia tolimąsias šviesas. Naktį pastatytas automobilis dar kurį laiką palydės priekiniais žibintais apšviesdamas kelią. Universalo modelio bagažinę galima atidaryti kojos judesiu.

Plačiau apie naująją „Toyotą Corollą“ galite paskaityti mūsų bandomojo važiavimo reportažą.

2020 06 14 20:30
Spausdinti