Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


Suzuki Vitara

MIESTO SUV PROTĖVIS GRĮŽTA GEROKAI PASIKEITĘS IR SAUGESNIS.

Kas tai?

Nedaugelis žino, kad būtent „Vitara“ yra mažųjų SUV pradininkė. Konkurentai ją smarkiai pralenkė, todėl „Suzuki“ bando atsigriebti ir siūlo kitokios išvaizdos modelį su išmanesnėmis sistemomis.

Vairavimas

„Suzuki“ visada pasižymėjo aštriais benzininiais varikliais, tačiau jų galia slypi aukštuose sūkiuose. Dabar gamintoja pristato gerokai taupesnį 1,6 litro dyzelį. Aukštesnį sukimo momentą pasiekiantis dyzelinis agregatas ir žemesnė pavara suteiks patikimumo jausmą bekelėje. „Vitara“ tikrai paliks įspūdį.

Interjeras

Pagaliau modelis turi informacinę ir automatinio stabdymo sistemas. Vis dėlto salonas besielis, nuklotas kietu plastiku. Būtent čia atsiskleidžia jo konkurencinga kaina.

Nauda

Lietuvoje jis nusitaikys į miško urėdijų automobilių parką. Taip pat tiks šeimoms, kurios daugiau laiko važiuoja ten, kur kelio nėra

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai GL, GLX, „Sport“ Varikliai Benzininiai 1.4T 140 AG, 1.6 120 AG; dyzelinis 1.6 120 AG Matmenys I, P, A (mm): 4175, 1775, 1610 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.4 Sport“ Kaina 22 699 € Galia 140 AG Sukimo momentas 220 Nm Degalų sąnaudos 5,4 l/100 km CO2 127 g/km 0–100 km/val. per 10,2 sek. Didžiausias greitis 200 km/val.

KONKURENTAI

„Renault Captur“ „Opel Mokka X“ „Nissan Juke“

TG KORTA

Erdvesnis ir visais ratais varomas „Dacia Duster“ kainuos pigiau.

KAINA

Nuo 13 999 € iki 24 199 €  

VERDIKTAS 6/10

UŽ: bekompromisiai gebėjimai bekelėje, o išvaizda primena daug brangesnį „Evoque“. PRIEŠ: žema kaina pasiekta taupant salono medžiagoms, tad jis jau dabar atrodo atgyvenęs. „Sandero“ kuklumas, „Toyotos“ važumas ir beveik „Evoque“ išvaizda.
2017 01 01 12:00
Spausdinti