Meniu
Prenumerata

penktadienis, vasario 26 d.


Seat Ibiza

„POLO“ PAGRINDU SUKURTA SEAT IBIZA VISADA BUVO PRAKTIŠKA, O DABAR IR ATNAUJINTA.

Kas tai?

„Seat“ interpretacija „VW Polo“ tema sulaukė veido patempimo operacijos. Gamintoja tikina, kad SEAT IBIZA pirkėjų amžius yra mažiausias segmente. Bet tai ne itin džiugi naujiena, nes ispanams teko rimtai padirbėti, kad išlaikytų ketverių metų sulaukusios SEAT IBIZA patrauklumą šių dienų kontekste. Tai jiems pavyko su kaupu: atnaujintos grotelės, aštresnės žibintų linijos ir agresyvesni buferiai traukia akį. Vis dėlto „Seat“ kainų neužkėlė ir jos liko tokios pat nuosaikios. Taip pat ji nepakeitė pagrindinio kozirio. SEAT IBIZA naudojasi visais „Polo“ pranašumais, dinamika ir kokybe, tačiau yra apvilkta dailesnėmis skardomis.

Vairavimas

Variklių gama gana plati, bet galios diapazonas telpa delne, todėl reikės rinktis atsakingai, atsižvelgiant į lūkesčius ir biudžetą. 1,2 litro benzininiai agregatai sunkiai išgyvens didesnio greičio pasaulyje ar užmiestyje, bet galingesnis 1,4 litro TSI motoras turėtų išpirkti nuodėmes. Mėgstantys degalinėje stvertis juodos žarnos galės rinktis iš apsčios dyzelių pasiūlos. Suporavę su DSG pavarų dėže liksite patenkinti. Pastaroji turėtų užgožti nuobodų SEAT IBIZA vairavimą. Tačiau, jei ieškote tikros maskuotės, teks rinktis naująjį 1 litro trijų cilindrų „Eco TSI“ su jau minėta pavarų dėže. Jis bus itin taupus mieste, tačiau kilus norui leis pakvailioti.

Interjeras

Viduje modeliui trūksta „Polo“ brandos ir nepriekaištingos kokybės, bet čia vis tiek solidu ir žaisminga. Atnaujinta versija daug geresnė ir gali pasigirti svarbiais pokyčiais. Naujas vairas, patobulinta klimato kontrolės sistema ir sumontuotas aiškesnis prietaisų skydelis. Padidėjo net pirštinių dėtuvė! Gerai palaikančios sėdynės atkeliavo tiesiai iš „Volkswagen“. Priekyje reikalai tikrai puikūs, tačiau gale padėtis pasikeičia. Besileidžianti stogo linija uzurpuoja vietą keleivių galvoms, erdve keliams jie irgi nesidžiaugs. Nenorime prognozuoti padarinių, kilsiančių pasirinkus mažesnę tridurę versiją.

Nauda

SEAT IBIZA priežiūra neturėtų ištuštinti kišenių ir atsieis pigiau nei „Polo“. Žinoma, jei nepasirinksite FR komplektacijos, kuri atrodo gana agresyviai, tačiau išaugins draudimo įmokas. Patartume investuoti į informacinę sistemą, kuri puikiai siejasi su naujausiais išmaniaisiais prietaisais ir siūlo „MirrorLink“ funkciją. „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ yra rytojaus valiuta, todėl investicija turėtų atsipirkti. Rekomenduojamas tricilindris, gamintojos teigimu, sunaudos 4,4 l/100 km, todėl esant mažoms naftos kainoms degalinėse nedings šypsena, o jas rinksitės pagal skaniausią kavą.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Reference“, „Style“, FR Varikliai Benzininiai 1.0 75 AG, 1.0T 110 AG, 1.2T 90 AG, 1.2T 110 AG; dyzeliniai 1.4 75 AG, 1.4 90 AG, 1.4 105 AG Matmenys I, P, A (mm): 4061, 1693, 1445 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.0 Eco TSI Style“ Charizmatiškas variklis, nuostabi pavarų dėžė ir informacinė sistema atitinka naujausias tendencijas. Kaina 15 017 € Galia 110 AG Sukimo momentas 200 Nm Degalų sąnaudos 4,4 l/100 km CO2 102 g/km 0–100 km/val. per 9,3 sek. Didžiausias greitis 197 km/val.

KONKURENTAI

„Škoda Fabia“ „Opel Corsa“ „Volkswagen Polo“

TG KORTA

Prieš pirkdami įsitikinkite, kad neturite nuo klaustrofobijos kenčiančių draugų.

KAINA

Nuo 11 891 € (1.0 MPI 75 AG „Reference“) iki 19 238 € (1.4 TDI 90 AG FR)  

VERDIKTAS 6/10

UŽ: „Volkswagen“ kokybė už mažesnę kainą ir platus variklių pasirinkimas. PRIEŠ: kaip visuomet vairavimas toks eklektiškas, kad sunku nupasakoti, kas vyksta. Gal SEAT IBIZA ir nebus tokia smagi kaip „Fiesta“ ar „Clio“, bet tai tarsi ispaniškas padažas ant vokiškų „Polo“ dešrelių.
2017 01 01 12:00
Spausdinti