Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, kovo 28 d.


S klasės Mercedes-Benz kupė

NIEKO PANAŠAUS RINKOJE NERASITE. TIKRAS ŽEMYNŲ NAIKINTOJAS.

Kas tai?

Trumpai tariant, tai dvidurė keturvietė S klasės limuzino versija, pakeitusi nebegaminamą SL. Kalbant apie S klasę, žodžiai „silpniausias“ ir „pigiausias“ yra nepageidaujami. Tai patvirtina tiek galia, tiek kaina: „bazinis“ kupė variantas siūlomas su 455 AG V8 varikliu, o didingi S63 ir S65 modeliai turi protu sunkiai suvokiamas 585 ir 630 AG. Gamintoja S klasės kupė vadina „modelių gamos tobulumo viršūne“, ir automobilis šį vardą pateisina su kaupu. Čia rasite viską – nuo žibintuose montuojamų 47 „Swarovski“ kristalų iki visų elektroninių pagalbininkų, kurie šiuo metu yra „Mercedes“ kišenėje. Šios kupė technologinių pajėgumų užtektų atominei jėgainei valdyti.

Vairavimas

Daugiau nei penkių metrų ilgio ir dviejų metrų pločio automobilio mažu nepavadinsi. Prisitaikanti pneumatinė pakaba šį gigantą paverčia klusniu ėriuku, o, papildomos įrangos sąraše pažymėjus tinkamas varneles, „Magic Body Control“ ir „Curve Tilting“ sistemos S klasės kupė palenks į posūkio vidų lyg motociklą ir paruoš pakabą artėjantiems nelygumams. Ši funkcija sukurta ne greičiui, o patogumui. Ir ji išties veikia – net staigiuose vingiuose automobilis nemėgins jūsų išsviesti iš sėdynės. Nors yra itin galinga, S kupė neskirta lakstyti kalnų serpantinais – niekuomet neapleidžia jausmas, kad stulbinančio sukibimo ir stabilumo lygį suteikia ne mechaniniai komponentai, o karštligiškai plušančios elektroninės sistemos. Tačiau šiuo „Mercedes“ galite vienu prisėdimu nuvažiuoti nuo Portugalijos iki Suomijos ir nė nesuprasite, kas nutiko. Taip, jis toks patogus.

Interjeras

Tai vienas tų retų automobilių, į kuriuos įlipęs nevalingai atsidūsti. Prietaisų skydelį puošia du milžiniški skystųjų kristalų ekranai, masažuojančios sėdynės primena karališkus sostus, o odos švelnumo pavydėtų net kūdikiai. Važiuojant salone taip tylu, kad galite girdėti savo širdies dūžius. Gamintoja tikina, kad šios kupė salonas – vienas tyliausių pasaulyje. Jei bijote skraidyti, automobilis suteiks kelionę privačiu reaktyviniu laineriu primenančius pojūčius, kokius tik galite patirti ant žemės.

Nauda

Turbūt jau įtariate, kad toks malonumas nepigus. Norėdami tapti S kupė savininku, banko sąskaitoje privalote būti sukaupę mažiausiai 130 tūkst., o jei pageidaujate įsigyti gamos pirmūną S65, šią sumą turėsit padvigubinti. Vien pamačius papildomos įrangos sąrašą, silpnesnių nervų asmenis gali išpilti prakaitas. Be to, jis tikrai nelaimės nė vienų ekonomiško važiavimo varžybų. Aišku, nė vienam savininkui tai nė trupučio nerūpės.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Exclusive“, „Designo“, „AMG Line“, AMG Varikliai Benzininiai 4.7T 455 AG, 5.5T 585 AG, 6.0T 630 AG Matmenys I, P, A (mm): 5044, 1913, 1422 Garantija 2 metai NCAP nežinoma

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„S63 AMG 4Matic“ Įprastai važinėti S500 versijos bus per akis, tačiau S63 kur kas azartiškesnis. Tiesą sakant, tai – gamos aukso viduriukas. Kaina 172 998 € Galia 585 AG Sukimo momentas 900 Nm Degalų sąnaudos 10,3 l/100 km CO2 242 g/km 0–100 km/val. per 3,9 sek. Didžiausias greitis 250 km/val.

KONKURENTAI

„Bentley Continental GT“ „Ferrari California T“ „BMW M6 Gran Coupe“

TG KORTA

„Rolls-Royce Wraith“. Įspūdingesnio daikto kelyje nesutiksite. Aišku, daug brangesnis, bet kam tai svarbu?

KAINA

Nuo 127 129 € (4.7T 455 AG „S500 4Matic“) iki 247 807 € (6.0T 630 AG S65 AMG)  

VERDIKTAS 9/10

UŽ: subtilus, bet užtikrintas stilius, gebėjimas naikinti kilometrą po kilometro. PRIEŠ: už daugelį prabangos ir technologijų atributų teks mokėti papildomai. Karališkieji rūmai su ratais. Dieviškai gražus, išmanesnis už „Google“ būstinę, stulbinamai greitas.
2017 01 01 12:00
Spausdinti