Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


Renault Kadjar

SMAGI „RENAULT“ INTERPRETACIJA „QASHQAI“ TEMA.

Kas tai?

Ar pamenate „Renault Koleos“? Taip, gamintojos veiksmai krosoverių segmente buvo nesėkmingi ir greitai pamiršti. Dabar prancūzai pasinaudojo partneryste su „Nissan“ ir ant „Qashqai“ platformos sukūrė ne mažiau keistai skambantį „Kadjar“. Tai puikus žingsnis, nes japoniškas krosoveris Lietuvoje labai mėgstamas, o „Renault“ bandys atkartoti jo sėkmę siūlydama pigesnį modelį. Žinoma, bendrovė truputį pavėlavo, bet išskirtinė išvaizda, gyvybingas interjeras ir Lietuvai pritaikyta informacinė sistema turėtų leisti pasivyti ne tik konkurentus, bet ir donorą.

Vairavimas

Jis bus lyginamas su netikru broliu iš „Nissan“. Prancūzas komfortiškesnis, todėl neliko standumo posūkiuose. Vis dėlto maža tikimybė, kad vingiuose jis bus gainiojamas ties sukibimo riba, tad „Kadjar“ puikiai nuspėjamas, automatinė pavarų dėžė su dviguba sankaba šį pojūtį tik sustiprina. 1,2 litro benzininis variklis jam išties per mažas, o lenkiant kitas transporto priemones reikalaus žemesnės pavaros. Būtinai rinkitės vieną iš dviejų dyzelinių variantų, nes jų sukimo momentas palengvina kasdienybę. Išgyvensite ir be visų varančiųjų ratų sistemos, nes ji apkrauna galinę ašį ir veikia gana triukšmingai.

Interjeras

„Kadjar“ ir viduje išradingesnis nei „Qashqai“. Čia vyrauja švelnesnės linijos, keleiviui skirta speciali rankena kaip tikrame visureigyje. Geras pokštas, „Renault“. Didžiausias skirtumas – informacinė sistema: išversta į lietuvių kalbą, spalvingas meniu, didelės ikonos, todėl vairuotojams patiks. Taip pat veikia įtraukianti degalų taupymo programa, kuri rodo, kaip reikėtų stabdyti ar greitėti, kad į gamtą būtų išmesta keliais gramais mažiau anglies dioksido. „Kadjar“ išorė apgaulinga ir gali pasirodyti, jog tai septynvietis modelis. Kiek aukštesnė stogo linija leido suteikti daugiau vietos gale ir įrengti didesnę bagažinę.

Nauda

„Kadjar“ bus keliais šimtais eurų pigesnis nei jo mechaninis dvynys, todėl rinktis iš jų nebus lengva. Vis dėlto prancūzas turi informacinę sistemą, išskyrus bazinį modelį, ir ji daug geresnė nei japoniškoji. Turėtumėte rinktis dyzelinį 1,5 litro variklį, kuris demonstruoja dėmesio vertą taupumą. Norintys visų varančiųjų ratų pavaros bent jau nesirinkite jos su „Bose“ komplektacija, nes ši suteikia tik garsiakalbius. Jie skamba gerai, bet nepateisina papildomos 2000 eurų kainos.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Life“, „Zen“, „Intense“, „Bose“ Varikliai Benzininis 1.2T 130 AG; dyzeliniai 1.5 110 AG, 1.6 130 AG Matmenys I, P, A (mm): 4449, 1836, 1607 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.5 dCi EDC Intense“ Su taupiu varikliu ir greita pavarų dėže gausite visus įmanomus žaisliukus ir „R-Link“ sistemą. Kaina 25 430 € Galia 110 AG Sukimo momentas 250 Nm Degalų sąnaudos 3,8 l/100 km CO2 99 g/km 0–100 km/val. per 11,7 sek. Didžiausias greitis 181 km/val.

KONKURENTAI

„Nissan Qashqai“ „Hyundai Tucson“ „Mazda CX-5“

TG KORTA

„VW Golf Alltrack“ bekelėje sugeba tiek pat, tačiau yra smagesnis vairuoti.

KAINA

Nuo 17 360 € („1.2 TCe“ 130 AG „Life“) iki 29 250 € („1.6 dCi“ 130 AG „Bose“)  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: komfortiškas, taupus ir turi didelę bagažinę. Puikiai atrodo tiek vidus, tiek išorė. PRIEŠ: benzininis variklis labai silpnas, o galinių ratų diferencialas įsijungia šiurkščiai. Toks pat geras kaip „Qashqai“, tačiau žaismingesnis ir patogesnis.
2017 01 01 12:00
Spausdinti