Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


Renault Clio

„CLIO“ ATGIMIMAS LEIDO „RENAULT“ PRISIMINTI, UŽ KĄ BENDROVĘ MYLI PIRKĖJAI.

Kas tai?

Su ketvirtos kartos „Clio“ gamintoja prisikėlė iš letargo miego ir suprato, kad pasaulis ją myli už žavius automobilius. Nebe pirmos jaunystės, tačiau ir šiandien atrodo puikiai.

Vairavimas

Rinkdamiesi mažą miesto automobilį retai kas dairosi į brangesnius dyzelinius variantus. Laimė, su šiuo „Clio“ išleistas naujas benzininis 0,9 litro turbininis tricilindris. Mieste jis žvalus ir įsispraus į visus tarpus, o užmiestyje smagiai pademonstruos vokalinius sugebėjimus.

Interjeras

Viduje lygiai taip pat žaisminga. Informacinė sistema kalba lietuviškai! Kieto plastiko čia daugiau, nei norėtųsi.

Nauda

Net ir standartinėje įrangoje yra 6 saugos pagalvės, stabilumo sistemos ir beraktė užvedimo kortelė. Visgi palypėję laipteliu aukščiau už mažą papildomą sumą gausite tikrai puikių žaisliukų.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Life“, „Zen“, „Intens“, GT Varikliai Benzininiai 0.9T 90 AG, 1.2 75 AG, 1.2T 120 AG; dyzeliniai 1.5 75 AG, 1.5 90 AG Matmenys I, P, A (mm): 4062, 1732, 1463 Garantija 5 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„0.9 TCe Intens“ Kaina 12 850 € Galia 90 AG Sukimo momentas 135 Nm Degalų sąnaudos 4,5 l/100 km CO2 105 g/km 0–100 km/val. per 12,2 sek. Didžiausias greitis 182 km/val.

KONKURENTAI

„Ford Fiesta“ „Volkswagen Polo“ „Peugeot 208“

TG KORTA

„Clio“ nugali grožiu kaip ir „Alfa Romeo MiTo“, jeigu galite išgyventi be galinių durų.

KAINA

Nuo 10 497 € iki 15 803 €  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: linksmasis „Clio“ vėl atrodo gražiai, vairavimu gali varžytis su „Fiesta“. PRIEŠ: iš galinių sėdynių nelengva išsiropšti, o įrengiant salono apdailą dar reikia daug ko pasimokyti iš „Polo“. Gražus ir gerai nuteikiantis. Pagaliau „Clio“ atrado savo pašaukimą.
2017 01 01 12:00
Spausdinti