Meniu
Prenumerata

penktadienis, balandžio 19 d.


BANDOMASIS VAŽIAVIMAS
„Hyundai i30 N Line“: įvaizdis dar ne viskas
Ovidijus Lukošius
Hyundai
„Hyundai i3­0“ modelių gama.

Ketverius metus gaminamas trečiosios kartos „Hyundai i3­0“ sulaukė modelio gyvavimo ciklo atnaujinimo. Svarbiausios naujienos – 1,5 litro 159 AG 48 voltų hibridinis variklis bei „N Line“ įrangos paketas, siūlomas ir modelyje su universalo kėbulu.

 Kaip jis atrodo?

„Hyundai i30“ nepavadinsi išskirtiniu automobiliu, tačiau ir su juo įmanoma atkreipti į save dėmesį, bet teks pereiti vieno arba dviejų žingsnių programą.

Pirmas žingsnis – pasirinkti „N Line“ versiją, kuri nuo standartinės išsiskiria masyviomis juodomis variklio grotelėmis, integruotomis net į priekinio buferio šonus, kurie įprastoje versijoje skirti rūko žibintams.

Antras žingsnis – pasirinkti fastback kėbulą, kuris yra žemesnis ir ilgesni nei hečbeko versijos ir savo profilio siluetu primena „Mercedes CLA“. Labiau praktiški žmonės atkreips dėmesį į universalą, kuris dabar taip pat siūlomas su „N Line“ paketu.

Atnaujintas „i30“ gavo naujus priekinius LED žibintus, suformuojančius V formos šviesos siluetą. Tačiau šie siūlomi tik brangiausios „N Line“ ir „Style“ versijose. 18 colių ratus gaus tik „N Line“ versijos pirkėjai, o nuo kiekvieno kuklesnio varianto nurėžiama po colį – iki 15 „Fresh“ modifikacijai.

Interjeras gana asketiškas ir banalus – jausitės patogiai, niekas nestebins, bet ir neerzins. Brangesnės modifikacijos versijos turi 7 colių LCD prietaisų skydą, kuris keičia spalvų gamą renkantis tarp įprasto, ekonominio ar sportinio režimo, taip pat 10,25 colio jutiklinį ekraną navigacijai, multimedijos įrangai bei kitoms automobilio funkcijoms valdyti. 

„N Line“ versija – žanro klasika – gauna ritinėlį raudonų siūlų, kurie buvo panaudoti vairui, sėdynėms ir pavarų svirčiai papuošti bei šiek tiek chromo pedalams ir keliems kitiems interjero elementams.  

Visų trijų kėbulo versijų ratų bazė yra vienoda, tačiau ilgiausias ir aukščiausias yra universalo, trumpiausias – hečbeko, o žemiausias – fastback kėbulas. Didžiausią bagažinę, žinoma, turi universalas, mažiausią – hečbekas. Tad fastback versija ir pagal praktiškumo vertinimą atsiduria per vidurį.

Kaip jis važiuoja?

Hečbekai ir universalai siūlomi su keturių tipų varikliais – benzininiais (1,5 litro 110 AG ir 1 litro 120 AG), benzininiais hibridiniais (1 litro 120 AG ir 1,5 litro 159 AG), dyzeliniu (1,6 litro 115 AG) bei dyzeliniu hibridiniu (1,6 litro 136 AG). Abiejų tipų hibridai derinami su 7 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis, tokią pat turi brangesnė benzininė versija. Labiausiai taupantiems teks 6 laipsnių mechaninė transmisija. Fastback siūlomas tik su 159 AG benzininiu hibridiniu motoru.

Toks buvo sumontuotas ir mūsų bandytame modelyje. Nepaisant agresyvios išvaizdos, automobilio charakteris visiškai ramus. 159 AG hibridinis motoras yra vikriausias ir vienintelis iki 100 km/val. nesugaištantis 10 sekundžių – jam prireikia 8,8.

Pavaros šokinėja sklandžiai, o start/stop sistema, ačiū hibridiniam varikliui, veikia kone idealiai. Kad ir kokį motorą pasirinksite, vidutinės degalų sąnaudos svyruos tarp 5,5­–6,6 litro, tad tai tikrai nebus argumentas renkantis iš gana ilgo variklių sąrašo. Bet jei pasirinksite „N Line“, variklio rinktis negalėsite ir gausite 159 AG hibridą. Jis ir yra geriausias. 

Kodėl verta pirkti?

„i30“ rungiasi itin karštame segmente, kur savo modelius siūlo kiekvienas automobilių gamintojas. Konkurentų sąraše ir „Volkswagen Golf“, „Ford Focus“, „Renault Megane“, „Toyota Corolla“.

Pirmoje „i30“ kainoraščio eilutėje – 15 990 eurų už penkiadurį hečbeką su 110 AG varikliu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Brangiausiai „N Line“ modeliai – universalas ir fastback – kainuoja 28 690 eurų, o analogiškas hečbekas tūkstančiu pigiau.

Tebūnie tai atspirties taškas prieš pasidairant kaimyniniuose automobilių salonuose.

„Ford Focus“ turi 125 ir 155 AG hibridus hečbeko ir universalo kėbulu, tačiau tik su mechanine pavarų dėže. O aukščiausios versijos komplektacijos kaina vos didesnė.  „Volkswagen Golf“ siūlo 208 AG įkraunamą hibridą, tačiau tai kitos lygos žaidėjas, ką atspindi ir 40 tūkst. eurų viršijanti kaina. Tad ir vienas, ir kitas nėra alternatyva hibridiniam „i30“.

Ieškantiems universalo gali būti sunku atsispirti „Renault Megane Grandtour“ su nauju 160 AG įkraunamu hibridu. Taip pat sportiško įvaizdžio „R. S. Line“ versija kainuoja 33 tūkst. eurų – nedidelė priemoka už tai, kad šis automobilis vien elektra gali nuvažiuoti 50 kilometrų. Hibridinė „Toyota Corolla“ su „GR Sport“ paketu siūlo 184 AG už 30 400 eurų. Šių dviejų modelių konkurencijos pakanka įsitikinti, kad „i30“ universalo tikrai nelaukia lengvas gyvenimas.

Susigundžiusiems fastback versija praverstų įkišti nosį į „Kia“ saloną. „Proceed“ atrodo šauniai, o 160 AG benzininė versija kainuoja mažiau nei 25 tūkst. Galite išleisti beveik 30 tūkst.? Tiek kainuoja „GT Line“ ir 204 AG. Negausite hibridinio motoro, erzins skaičiai degalinių kasos kvituose, bet gausite sportiško charakterio, ne tik įvaizdžio, automobilį. Įvaizdis dar ne viskas, ar ne?   

Foto galerija:new_000215998_0:

Privalumai

Trūkumai

2020 12 27 06:00
Spausdinti