Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 18 d.


Ford Mustang

GAMINTOJOS PASTANGOMIS FORD MUSTANG PAGALIAU PASIEKĖ EUROPĄ.

Kas tai?

Smalsu, kodėl kam nors Lietuvoje turėtų būti įdomus didelis amerikinis sportinis automobilis? „Ford“ nusprendė ikoniškąjį FORD MUSTANG pritaikyti Senojo žemyno rinkai, todėl modelis turi ne tik modernesnę galinę pakabą, tačiau ir atkeliauja su nauju mažesniu 2,3 litro benzininiu „EcoBoost“ varikliu. Tiesa, norintys pajausti tikrąją FORD MUSTANG dvasią galės rinktis 5 litrų V8 motorą, o laisvės suteiks nukeliamas stogas, galimas abiejose komplektacijose.

Vairavimas

Europos automobilių matmenys gerokai kuklesni nei amerikinių, tad FORD MUSTANG gatvėse jausis kiek didokas kaip kupė. Dėl šios priežasties V8 variklį rekomenduojame išbandyti atviresnėse vietovėse, nes 100 km/val. greitį jis pasiekia per mažiau nei 5 sekundes. Žinoma, per tą laiką automobilis apdovanos riaumojimu ir virpesiu. Lietuvoje veikiausiai bus populiaresnis 2,3 litro benzininis agregatas su turbina – jis efektyvesnis ir priimtinesnis europiečiams. Modelio komforto zona bus ilgos kelionės ir tiesūs keliai, nes mustangas be pastangų ryja kilometrus. „Ford“ gerokai patobulino galinę pakabą, ir dabar modelis lengviau kontroliuojamas bei nuspėjamas. V8 taip pat tapo tolygesnis dėl jame sumontuoto lengvesnio alkūninio veleno. Entuziastai įvertins „Line Lock“ funkciją. Ši 15 sekundžių užblokuoja priekinius ratus, o galiniai gali suktis ir paskęsti baltame svylančių padangų debesyje. Nuostabu.

Interjeras

Viduje labai erdvu, tačiau „Audi TT“ demonstruojamos nepriekaištingos kokybės tikėtis neverta. Gale sėdintys turės kiek pasispausti – „Ford“ prioritetą skyrė didesnei bagažinei. Patartume rinktis sportines „Recaro“ sėdynes, nes jos ne tik suteikia stabilumo vairuotojui, bet ir įpučia gyvybės interjerui. Išskirtinumo viduje tikrai netrūksta. Nors neskirta daug dėmesio technologijoms ir jutikliniams ekranams, masyvi aliuminio apdaila, apvali pavarų perjungimo svirtis ir odos elementai kuria atpalaiduojančią atmosferą. Naujoji „Ford“ informacinė sistema išsiskiria ypatingu junglumu, tad gausite ir šio amžiaus pranašumų.

Nauda

FORD MUSTANG dar nebuvo parduodami oficialiuose Europos salonuose, bet mintis, kad už 36 500 eurų pagaliau galima įsigyti tikrą amerikietišką legendą, išties vilioja. Varikliai nebus taupūs. Net ir 2,3 litro „EcoBoost“ 100 km sunaudos apie 8 litrus benzino, o variantas su automatine pavarų dėže – dar daugiau. Būtent pastarosios nesiūlome rinktis, nes ji ne itin efektyvi. Bet juk jį pirksite nepaisydami degalų sąnaudų. Priežiūros išlaidos neturėtų būti didelės, nes modelis itin paprastas, palyginti su konkurentais.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „EcoBoost“, V8 GT Varikliai Benzininiai 2.3T 317 AG, 5.0 421 AG Matmenys I, P, A (mm): 4784, 1916, 1361 Garantija 3 metai NCAP nežinoma

MŪSŲ PASIRINKIMAS

FORD MUSTANG V8 GT M/T Jei jau perkate legendinį automobilį, pasirūpinkite, kad jis būtinai turėtų V8 ir mechaninę pavarų dėžę. Kaina 41 900 € Galia 418 AG Sukimo momentas 530 Nm Degalų sąnaudos 13,5 l/100 km CO2 299 g/km 0–100 km/val. per 4,8 sek. Didžiausias greitis 250 km/val.

KONKURENTAI

„Audi TT“ „Mazda MX-5“ „Toyota GT86“

TG KORTA

Ieškote ko nors geriau pažįstamo ir praktiškesnio? Ten pat rasite „Ford Focus RS“.

KAINA

Nuo 36 500 € (2.3 317 AG kupė) iki 47 500 € (5.0 421 AG V8 GT kabrioletas)  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: FORD MUSTANG pirmąkart oficialiai parduodamas Europoje, taigi belieka pasidžiaugti. PRIEŠ: ne pats moderniausias modelis kupė rinkoje. Ikoniškas sportinis automobilis, tačiau ne toks išmanus kaip kiti. To jam ir nereikia.
2017 01 01 12:00
Spausdinti