Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, kovo 28 d.


Ford Mondeo

VADYBININKO IR ŠEIMOS POREIKIAI SKIRTINGI, TAČIAU „MONDEO“ IŠPILDYS VISŲ NORUS.

Kas tai?

Senajame žemyne „Mondeo“ vadinamas naujiena, tačiau kitoje Atlanto pusėje amerikiečiai juos įvardija „Fusion“ ir jais džiaugiasi jau porą metų. Galiausiai modelio gamyba buvo perkelta į Ispaniją ir europiečiai gavo kiek patobulintą „Fusion“ versiją su „Mondeo“ ženkliuku. Šis baigtumo jausmas apima nuo pat pirmųjų žvilgsnių, nes „Mondeo“ tapo panašus į kasdienišką „Aston Martin“. Juk nieko negali būti geriau, kai sedanas primena sportinį automobilį. Taip pat siūloma rinktis universalą ar hečbeką, tačiau automobilio galo vaizdas nuo pirmtako pernelyg nepasikeitė. Lietuviai nusimins pamatę tik tris komplektacijos lygius, tačiau „Ford“ atseikėjo daug variklių, todėl bus patenkintas kiekvieno skonis. Atrodo, kad „Opel Insignios“ dienos suskaičiuotos…

Vairavimas

Iškart tenka pripažinti, kad naujasis modelis ne toks smagus vairuoti kaip pirmtakas. Elektrinis vairo stiprintuvas vairuotoją atskiria nuo to, kas vyksta su priekiniais ratais. Vis dėlto sumontavus sudėtingesnę pakabą važiavimas tapo komfortiškesnis ir reikalaujantis vis mažiau pastangų. Trumpai tariant, kiekvienas kilometras dabar atrodo trumpesnis, o kiekviena kalva – ne tokia ir stati. Itin galingos dyzelinės jėgainės maskuoja išaugusią „Mondeo“ masę. Šis faktas lemia, kad modelis nori būti kuo panašesnis į verslo klasės automobilius. Nesakome, jog likome nusivylę, bet jam dar reikės padirbėti.

Interjeras

Vidaus apdaila itin pagerėjusi. Sumažėjo mygtukų skaičius – juos pakeitė platus jutiklinis ekranas centre. Už vairo matomi rodmenys taip pat skaitmeniniai, išskyrus, spidometro ir tachometro skaičius. Kiekvienas blizgus plastikas turi šlifuoto aliuminio apvadą ir tai dvelkia ganėtinai britiška prabanga. Tiesa, ieškantys prabangos gali rinktis gretutinį modelį „Vignale“. Jis pasižymi ne tik rafinuota išorės apdaila – viduje taip pat teikiamas didesnis dėmesys net smulkiausioms detalėms. „Mondeo“ vėl bando įsiprašyti į verslo klasės klubą, tačiau jam teks toliau grumtis su „Mazda 6“ ir „Volkswagen Passat“.

Nauda

Verslui „Ford“ gali pasiūlyti itin taupių mažalitražių variklių. Benzininis „EcoBoost“ tricilindris kuo puikiausiai tiks neilgoms kelionėms, o techniniame pase nurodyta gamtą tausojanti emisija. Vis dėlto ant „Mondeo“ pečių gula sparčiai krintanti vertė, todėl ir naujojo modelio kaina labai konkurencinga. Šiuo atveju nesvarbu, automobilis perkamas verslui ar šeimai. Tiesiog rinkitės populiaresnius dyzelinius variklius ir nereikės bijoti dėl krintančios vertės, vos „Mondeo“ paliks pardavimo saloną.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Trend“, „Titanium“, „Vignale“ Varikliai Benzininiai 1.0T 125 AG, 1.5T 160 AG, 2.0T 203 AG, 2.0T 240 AG; dyzeliniai 1.5 120 AG, 2.0 150 AG, 2.0 180 AG, 2.0 210 AG; hibridinis 2.0 187 AG Matmenys I, P, A (mm): 4871, 1852, 1482 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„2.0 TDCi Titanium“ Vidurinis pasirinkimas iš variklių ir įrangos, tačiau teikiama nauda gerokai didesnė nei vidutinė. Kaina 27 633 € Galia 150 AG Sukimo momentas 350 Nm Degalų sąnaudos 4,4 l/100 km CO2 115 g/km 0–100 km/val. per 9,3 sek. Didžiausias greitis 215 km/val.

KONKURENTAI

„Opel Insignia“ „Volkswagen Passat“ „Mazda 6“

TG KORTA

Greitai turėtų būti pristatyta naujos versijos „Opel Insignia“, todėl galite tikėtis nuolaidų.

KAINA

Nuo 21 236 € (1.0 125 AG „Trend“) iki 38 290 € (2.0 210 AG „Vignale“)  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: sparčiai patobulėjo ir jau trūksta visai nedaug iki prabangesnio segmento. PRIEŠ: visgi dėl to reikėjo atsisakyti dalies smagesnio vairavimo, o iki premium ženklelio dar reikės pasistengti. Už vėlavimą atvykti į Europą „Mondeo“ atleista. Tai puikus automobilis.
2017 01 01 12:00
Spausdinti