Meniu
Prenumerata

pirmadienis, rugsėjo 21 d.
Ford C-Max

PUIKIAI VALDOMAS IR NEIEŠKO PRAKTIŠKUMO KOMPROMISŲ.

Kas tai?

„C-Max“ kaip ir visi „Ford“ gavo „Aston Martin“ groteles ir atrodo įstabiai. Jis vis dar tėra didelis „Focus“ su penkiomis sėdynėmis. Tiesa, kiek didesnis „Grand C-Max“ siūlo dvi papildomas vietas.

Vairavimas

Modelis tik atrodo kaip šeimai skirtas automobilis. Vairuotojas prie „C-Max“ vairo jausis kaip padėties šeimininkas, nes valdymas itin lengvas mieste, o užmiesčio vingiuose jis tampa tikslus. „EcoBoost“ varikliai puikiausiai tiks, jei daugiausia laiko praleidžiate mieste.

Interjeras

Kiekviena vidurinės eilės sėdynė juda atskirai, o slankiosios durys – tikra palaima ankštose aikštelėse. Salono kokybė niekuo nesiskiria nuo „Focus“.

Nauda

„C-Max“ siūlo konkurencingą kainą, tačiau reikės išsirinkti tinkamą variklį. 150 AG dyzelinis itin tiks ilgoms kelionėms, o mieste geriausi benzininiai.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Trend“, „Business“, „Titanium“ Varikliai Benzininiai 1.0T 100 AG, 1.0T 125 AG, 1.5T 150 AG, 1.5T 182 AG, 1.6 125 AG; dyzeliniai 1.5 95 AG, 1.5 120 AG, 2.0 150 AG, 2.0 170 AG Matmenys I, P, A (mm): 4380 (4520), 1858, 1684 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.5 Business“ Kaina 22 432 € Galia 150 AG Sukimo momentas 240 Nm Degalų sąnaudos 6,1 l/100 km CO2 139 g/km 0–100 km/val. per 9,4 sek. Didžiausias greitis 204 km/val.

KONKURENTAI

„Volkswagen Golf SV“ „Renault Scenic“ „Citroën C4 Picasso“

TG KORTA

Ieškote erdvės ir dinamikos? 3 serijos BMW universalas jums patiktų.

KAINA

Nuo 16 274 € iki 26 638 €  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: išmaniai sukomplektuoti krėslai ir pagirtinas slankiųjų durų sprendimas. PRIEŠ: papildoma sėdynių eilė erdvės tikrai nepadidina. Pagirtinai vairuojamas, o atnaujintas atrodo taip pat gerai.
2017 01 01 13:00
Spausdinti