Meniu
Prenumerata

penktadienis, rugpjūčio 6 d.


BANDOMASIS VAŽIAVIMAS
Atnaujintas „Toyota Camry“: gimiau ne per anksti, o per vėlai
Ovidijus Lukošius
„Toyota“
„Toyota Camry“

Vos prieš dvejus metus Europos keliuose pasirodžiusi „Toyota Camry“ sulaukė modelio gamybos vidurio ciklo atnaujinimo.

Tačiau tai nereiškia, kad inžinieriai ir dizaineriai darbo ėmėsi vos tik buvo išleista ši aštuntoji sedano karta. Ji JAV debiutavo dar 2017-aisiais ir pavėlavusi pusantrų metų pagaliau pasiekė Europą. Jei būti tiksliems, į Europą ji grįžo po pusantro dešimtmečio, nes kelios „Camry“ kartos Senajame Žemyne nebuvo pardavinėjamos. Bet galiausiai „Toyota“ nusprendė nebegaminti „Avensis“ ir vietoj jo europiečiams pasiūlė šį didesnį sedaną.

Modelių atnaujinimai retai nustebina, dažniausiai apsiribojama vienu kitu dizainerių štrichu ir nežymiais technologiniais pakeitimais. Šis kartas nėra didelė išimtis.

Kaip jis atrodo?

Ryškiausiai pasikeitė automobilio priekinis buferis, kurio apatinės grotelės dabar gali būti dažomas juodai arba pilkai, papuoštos chromo arba sidabro spalvos elementais. Taip pat pakeistos viršutinės grotelės ir rūko žibintai. Jei šalia pastatysite senesnį ir naują „Camry“, skirtumą akivaizdžiai pastebėsite, bet vos metus akį į atnaujintą modelį pokyčiai nėra itin akivaizdūs.

Pirkėjams pasiūlyti ir nauji 17 bei 18 colių ratlankiai su V formos šviesiais ir tamsiais stipinais. Jie gražiai dera su naujos pilkos metalo spalvos kėbulu.

„Toyota“
„Toyota Camry“.

Didžiausia naujiena viduje – 9 colių lietimui jautrus virš centrinės konsolės pakibęs ekranas, kuris senajame modelyje buvo mažesnis ir integruotas tarp prietaisų mygtukų. Įdiegta nauja operacinė sistema, ji veikia sparčiau ir gali būti susieta su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Gamintojai taip pat pasiūlė naujas juodos ir smėlio spalvos odines sėdynes ir juodo medžio bei titano vidaus apdailos rinkinius.

Interjeras jaukus ir praktiškas, o juodo medžio, odos ir chromo elementai sukuria prabangią aplinką. Vienintelis erzinantis dalykas buvo didelė ir slidi lentynėlė telefonui, po kurią blaškėsi „iPhone‘as“ ir vis turėjai stebėti bei jį ranka patraukti, kad krautųsi baterija, kurią sekino per „Spotify“ leidžiama muzika.

Kaip jis važiuoja?

Daugiausia patobulinimų sulaukė saugumo sistemos. Jos dabar stebi iš priekio atvažiuojančius automobilius, įspėja arba stabdo automobilį, jei automobilis išvažiuoja į priešingo eismo, kuria važiuoja kitos transporto priemonės ar į gatvę žengia pėsčiasis.

Daugiau naujienų nėra. „Camry“ siūlomas su tuo pačiu vieninteliu 2,5 litro 218 AG hibridiniu varikliu, kurio apetitas nesiekia 6 litrų 100 km, o iki 100 km/val. automobilį išjudina per 8,3 sekundės.

Foto galerija.: new_000222399_0

Tai tolimoms kelionėms sutvertas automobilis, kviečiantis ramiai plaukti greitkeliu, o įjungus įvairias pagalbos vairuotojui sistemas teks tik kiek prilaikyti vairą. Jei samdote vairuotoją ir pirksite „Camry“, po tokių kelionių gali kilti klausimas, už ką jam mokate atlyginimą.

Kodėl verta pirkti?

Nežinau, kokį tarnybinį automobilį turi Valstybinės mokesčių inspekcijos viršininkė, bet „Camry“ jai puikiausiai tiktų, kaip ir kitiems valstybės įstaigų ir savivaldybių vadovams, kurių statusas įpareigoja naudotis sedanu, nors šiomis dienomis etiketui daugelis teikia mažiau dėmesio.

Didelių, bet ne itin brangių sedanų rinkoje nebeliko daug, tad konkurentų sąrašas gana trumpas. Dėl šių pirkėjų dėmesio „Camry“ tektų susigrumti su „Volkswagen Passat“ ir „Škoda Superb“, bet japonų kūrinys turi rimtą privalomų – hibridinį motorą ir 100 g/km nesiekiančias anglies dvideginio emisijas. Stiprus argumentas, kai net šalies prezidentas kalba apie žaliąjį kursą.

Didžiausias skaičius, 31 700 eurų, pirmojoje „Camry“ kainoraščio eilutėje, tačiau jei kalbame apie vadovo, bet ne vadybininko automobilį, pigiausios „Passat“ ar „Superb“ versijos vargu ar įtiks. Tad „Toyota“ kaina konkurencinga, ypač kai lyginamos turtingesnės įrangos versijos.

„Toyota“
„Toyota Camry“.

„Camry“ brangiausia „Premium“ versija kainuoja 41 tūkst., tačiau daugelį visiškai patenkins „Executive“ už 36 650 eurų. Jei spėsite pasinaudoti nuolaidą ir įsigyti „Executive“ versiją už 33 600, džiaugsitės sutaupytais tūkstančiais ir nepasigesite nieko iš likusios komforto įrangos sąrašo dalies. Nebent priekinių sėdynių vėdinimo. Kai daugelis važinėja už „Camry“ gerokai taršesniais automobiliais, beprotiškai kaitrių dienų turbūt ir šią vasarą neišvengsime.  

Vienintelė „Camry“ problema – sedano kėbulas. Jei ne SUV manija, „Camry“ būtų tiršta gatvėse ir keliuose.

Privalumai

Trūkumai

2021 06 12 15:56
Spausdinti