Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


5 serijos BMW GT
GT yra bene didžiausia BMW klaida. Masyvus hečbeko stiliaus kėbulas turėtų įsitaisyti per vidurį tarp 5 serijos sedano ir universalo, bet to padaryti nepavyksta vien dėl išvaizdos. Nuo fakto nepabėgsi – tai išties bjaurus automobilis, ypač žvelgiant iš galo. BMW ištempė galinę atnaujinto modelio kuprą, tačiau tokie pokyčiai – lyg pastangos lūpdažiu padailinti ūkio kiaulę. Sėdintys gale turi užtektinai vietos, bet bagažinė – ne iš didžiausių. GT vairuojamas įspūdingai, nes turi nuostabios 5 serijos genų. Varikliai taip pat nepriekaištingi. Tačiau paklauskit savęs: ar norėtumėt būti matomas prie jo vairo? Taip ir manėm. Geriau rinkitės 5 serijos universalą.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Standard“, „Modern“, „Luxury“, „M Sport“ Varikliai Benzininiai 3.0T 306 AG, 4.4T 450 AG; dyzeliniai 2.0 184 AG, 3.0 258 AG, 3.0 313 AG Matmenys I, P, A (mm): 4996, 1901, 1559 NCAP 5/5

KAINA

Nuo 64 290 € iki 84 440 €

VERDIKTAS 4/10

2017 01 01 12:00
Spausdinti