Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 27 d.
„FINBEE“
„Finbee“ išaugo startuolio marškinėlius – renkasi brandesnį identitetą
Pranešimas spaudai
Finbee
Darius Noreika.

Tarpusavio skolinimo platforma „Finbee“ pavasarį pasitiko atsinaujinusi – įmonė pristato savo naują logotipą ir įvaizdį. Pokyčiai seka kartu su pastaruoju metu įmonę sparčiai lydėjusiu augimu ir sėkminga verslo paskolų bei investavimo plėtra.

„Stabili įmonės veikla, per beveik penkerius veiklos metus aiškiai sudėlioti prioritetai, siekis atitikti šių dienų vartotojų lūkesčius bei dizaino tendencijas paskatino suprasti, kad jau pats laikas atsinaujinti. Be to, pasijutome „išaugę“ iš startuolio marškinėlių, o tai dar viena priežastis žengti į priekį“, – įmonės prekės ženklo pokyčių priežastis komentuoja „Finbee“ vadovas Darius Noreika.

Anot jo, kartu su atsinaujinimu siekiama aiškiau atskirti komunikaciją skirtingai auditorijai: privatiems asmenims, verslui ir investuotojams. Tai padaryta parenkant  kiekvienai auditorijai skirtingas prekės ženklą lydinčias spalvas.

Simboliai atspindi įmonės filosofiją ir vertybes

Naująjį prekės ženklą lydi ikona su aiškiai įžvelgiamu bitės motyvu, įkūnijančiu tarpusavio skolinimo platformos pavadinimą. Kartu ženkle užkoduota ir daugiau asociacijų: wi-fi ikona, simbolizuojanti inovatyvias finansines ir mobilias technologijas, viena ant kitos sudėtos monetos, atspindinčios finansinį saugumą, o ženklo pakreipimas 45 laipsnių kampu simbolizuoja augimą bei pozityvumą. 

Apjungus visus šiuos simbolius, pasak D. Noreikos,  sukurtas unikalus ženklas ir personažas.

„Žinoma, nors ženklas ir pasikeitė, mūsų prioritetai išlieka tie patys – skaidrumas, pasitikėjimas, laimingi klientai ir jų lūkesčius atliepianti geriausia komanda. Mes toliau jų tvirtai laikomės. Vadovaudamiesi atsakingo skolinimo principais siekiame užtikrinti, kad mūsų klientai ir investuotojai tvariai įgyvendintų savo tikslus“, – sako „Finbee“ vadovas.

Pernai suteiktų paskolų portfelio vertė išaugo 67 proc.

Tarpusavio skolinimo platforma „Finbee“ veiklą pradėjo 2015 m. vasarą. Iš viso nuo veiklos pradžios per šią platformą gyventojams ir verslui jau išduota 31 mln. eurų paskolų. Platforma turi daugiau nei 50 tūkst. registruotų vartotojų, iš kurių pernai aktyviai investavo arba skolinosi beveik 9 tūkst.

Praėjusiais metais įmonė toliau didino suteiktų paskolų portfelio apimtis ir į paskolas investuojančių vartotojų skaičių. „Finbee“ pernai gyventojams ir juridiniams asmenims suteikė beveik 11 mln. eurų paskolų – 33 proc. daugiau nei 2018 m. Be to, bendrovė ne tik sėkmingai didino verslui suteikiamų paskolų skaičių, bet ir pradėjo veikti pelningai. Bendra verslui suteiktų paskolų suma siekė beveik 3,4 mln. eurų – 67 proc. daugiau nei 2018 m. 

„Finbee“ duomenimis, pernai ženkliai išaugo ir investuojančių į paskolas klientų skaičius. Lyginant su 2018 metais, jis šoktelėjo 32 proc. Vidutinis vieno asmens į paskolas investuotos sumos dydis siekė 2100 eurų. Į paskolas verslui vidutiniškai buvo investuojama 900 eurų – 34 proc. daugiau nei užpernai.

2020 03 24 22:21
Spausdinti