Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


INVESTICIJOS IR KORUPCIJA
„Rail Baltica“ afera
Ramūnas Terleckas
i

Šviesaus atminimo profesorius Albinas Jovaišas yra sakęs, kad mokėjimas keiktis yra intelekto požymis. Kad ir būčiau linkęs profesoriui pritarti, raudonis kartais žandus muša, kai balsu prisimenu slavišką leksiką.

Raudonis mušė iš LRT „Panoramos“ siužeto sužinojus, kad „Lietuvos geležinkeliai“ suka galvą, ką daryti, nes „Rail Baltica“ projektas keliauja Brisiui po uodega. Kad skelbiamas naujas konkursas, kaip naująjį ruožą tarp Kauno ir Lenkijos modernizuoti. Numatoma „pataisymo“ kaina – dar didesnė, nei atlikti darbai.

Pasirodo, kad šiandien reikia DAR apie 700 milijonų eurų, jog būtų iš naujo nutiesti bėgiai šalia nutiestųjų, nes projektas neatitinka sąlygų bei tikslų ir traukiniai negali dardėti numatytu (bent 200 km/val.) greičiu. 

Susisiekimo viceministras Gytis Mažeika bando nusišnekėti, kad ne viskas taip ir blogai, nes yra bėgiai, kuriais galime naudotis (galbūt drezina pasivažinėti pigesnio alaus Lenkijoje nusipirkus).

Niekas jais nesinaudoja ir nesinaudos, o kainavo  lyg auksu dengti. Neabejoju, kad buvę susisiekimo ministrai – Rimantas Sinkevičius bei Rokas Masiulis apie problemas žinojo, tik sėdėjo raumenis sutraukę ir tylėjo, kad tik rangovų kišenės pilnėtų. Vargu bau iš buvusių ministrų  galima išreikalauti nuostolių atlyginimo, bet demokratinė rinkimų sistema leidžia nebalsuoti už partijas, kurių gretose tokių veikėjų yra.

2020 02 22 16:56
Spausdinti